Snö snö och snö

Var precis ut och skottade och gud så mycket snö det kommit i natt, helt sjukt.. Kan det inte räcka nu? Fast det är lite skönt ändå :D Idag fick lilleman vara hemma från dagis då han var jätte var när vi vaknade så vi satt på en film på tvn och mös i soffan =)

Tänkte ta och baka lite bullar idag, alltid så bra att ha en drös i frysen om det kommer någon på fika. Tänkte försöka få hit mamma och dom idag på en fika så vi får se om dom har någon tid. Annars vet jag inte vad som händer mer än att jag ska söka någon praktik plats, ska börja nå jävla program genom arbetsförmedlingen på måndag som är på heltid och jag VÄGRAR. Det är ju bara skit så jag ska ringa runt idag och imorgon.

Nu ska jag mysa med mina gooa pojkar.


Ha en TOPPEN dag!

peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback