Mitten av veckan

Ja då har halva veckan gått och jag känner mig sådär i kroppen!
Var till CVL idag men fick inte så mycke sagt faktiskt så får fixa de själv.

Vart utringt på jobb också :D Åkte dit till 12 och slutade 15 och sen jobbar jag Tor och Fre.. 
Så himla skönt måste jag säga..

T. skjutsade ut mig till Kungsgården och sen hämtade dom mig och vi åkte vidare till mamma.
 Åt chickenbits och ris med dom sen runt 17.30 åkte vi hem när dom skulle iväg.
Skönt att inte behöva laga mat ibland :P
Vart även lite handling idag inte allt för månaden men en del iallafall, skönt att ha lite gjort..

T. ska snart åka och tvätta bilen så då kryper jag ner här i soffan med något rederie avsnitt..
Synd på att det är så dålig kvalité på säsong 3 - 4 resten vet jag inte.


Ha en toppen kväll



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback