Lunch

Ja då var det lunch tid.. Vad ska man ta och äta då? Inte ens ätit frukost idag, vart inte liggläge heller, utan började plocka bort tvätten och "klä" om soffan med filtar.. Haha hatar verkligen färgen på den här soffan..

Men såhär ser det ut nu, så lite bättre får göra det bästa av situationen :D





Titta så fint det är på våran vardagsrums fönster





Väntar på grejorna jag beställt till sovrummet sen får ni se hur det vart där inne efter möbleringen..


Nu tänkte jag sätta upp mina kära tavlor som legat sen jag tog ner dom från vardagsrummet.



Dom där tavlorna ska nu upp i sovrummet tills rusten blir av :D



Peace


Kommentera här!
Postat av: Madicken - TÄVLING PÅGÅR

Det har varit helt okej, ditt då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback