Lördagen slut

Jaha då var denna underbara lördag slut.. Idag hann vi med en hel den =) Åkte till Forsbacka halv 11 och mötte upp farmor och simon hos pappa sen drog vi in till Gävle till..

       

Trodde jag skulle fynda något roligt men Absolut INGENTING hittade jag. :(

Gick in på Tempo på Brynäs och köpte lite fika sådär köpte jag 3 påsar med



Det var de ända jag kom hem med men jag sparde ju lite pengar iallafall =)
skönt för det ekar i plånboken nu..


Fikade lite hos farmor först sen vidare till pappa och där åt jag lite makaroner och korv med dom innan jag drog mig hemåt!

Drog iväg mot mamma runt 4 och blev bjuden på kanon god mat..
Skönt att inte behöva laga någon mat ibland faktiskt. Lat som man är.. haha

Nu ska jag krypa ner till kojs då jag inte sover så bra på nätterna och tror jag börjar bli sjuk :/ blä..
Är man i trim i morgon blir det Högbo på fm med pappa och dom och sen blir det en promenad till Emelie och fika lite.. Saknar den tjejen nå grymt så måste bara dit och mysa lite med henne :P



GOD NATT OCH SOV GOTT!




Kommentera här!
Postat av: Emilstina

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback