Katter

Ja fan vad less jag är på dom nu..
Jag har väldigt lång stubin men nu är den nere på botten..
 Springer en massa katter här och pissar på våra saker på framsidan och odag när vi skulle till Högbo hade dom pissar på både pulkan och bobben, så det luktade av alla våra kläder så bara att sätta igång och tvätta.
Men lukten förvinner ju inte men hoppas iallafall den förvinner från kläderna annars ska ägarna till katterna få betala..
 Så jävla less nu..
Jag har fått tagit bort allting på framsidan nu, fått slänga krukorna med ljungen jag har där m.m.
Inte så jävla roligt och man är ju inte gjord av pengar.. 
Nej imorgon är det bara att ringa hyresvärden och säga till såhär ska det inte vara!!


Från det ena till det andra så var vi ju till Högbo med pappa och dom =) J
ätte roligt, man vart som ett barn igen..
haha..

Var väl där i 2 timmar kanske och åkte en massa sen hem och slappade lite, ska över till Erika och hjälpa henne med datorn nu, får se om jag får någon ordning på den..


Promenad eller bil till Emelie sen?
ja det vet jag inte än, borde kanske handla lite så får nog bli bilen och nu kan man ju bli rånad var som helst vilken tid som helst i den här staden..



Ha det toppen!!

peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback