haha



Riktigt coolt.


Kommentera här!
Postat av: - Desirée Serung

Hej !



Tack så hemskt mycket :)

Hur hade du tänkt dig då ? att jag ska ändra allt eller är det vissa delar du bara vill ändra på, några speciella detaljer och sånt som du skulle vilja ha? :)

Okej det låter bra, tar nämligen sån tid att hålla på att jag inte pillar med designer helt gratis längre.



Du skulle ju kunna knåpa ihop lite vad du skulle vilja ha och hur du tänkt att det ska se ut (skicka gärna länkar på andra bloggar där du hänvisar om du vill ha något liknade) Så jag förstår :)

Postat av: Anonym

Hejsan! :)



Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!! Tävlingen avslutas imorgon eftermiddag så du har fortfarande chans att vara med :)



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

2010-01-21 @ 00:23:42
Postat av: Emmelist

Finalisterna i dagens blogg är upplagda nu! För alla som inte gick vidare kommer en ny chans i helgen ;)

2010-01-21 @ 10:38:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback