God Morgon!

Uppe i tid idag då lille man skulle till dagis. Tog fram kläder och gjorde allt klart men sen kollade jag på termometern ute och den stod på -20 så det var bara att sätta på sig täckbyxorna och hela kittet och pina sig ut i kylan.. Tog bobben till dagis så han slapp gå hela vägen, Men han har ju varit ledig sen den 22 December nu så det var jätte jobbigt att lämna han..

Usch vilken dålig mamma man känner sig som när man bara går när dom är ledsen, trodde ju såklart det skulle vara lite mer barn och någon ordinarie fröken från hans avdelning men när vi kom var det 3 andra fröknar och 3 barn där. Kände mig så dum, men tänkte att det kunde vara skönt för han att vara på dagis nu eftersom han varit hemma sålänge. Var tvungen att ringa nyss och kolla så han slutat grina, vill inte lämna bort han om han själv inte vill.. Usch så dåligt samvete jag fick men hoppas han får det roligt iallafall och i morgon är han ju ledig igen..

Min lilla go gris..


Nu ska jag lägga omkull mig på soffan en stund och kolla på något avsnitt av rederiet för tillfället är det barnprogram på tvn, brukar ju vara det som går varmt på tvn.. :P


Ha en toppen dag!


Peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback