God Morgon

Nyss stoppat i mig lite frukost och ska snart bege mig till valbo en sväng och köpa en Wave Maker sen blir det till farmor och äta mat. =) skönt att bli bjuden på mat, slipper vi bry oss om det idag.. Natten har varit sådär, sovit halv bra.. Känns att det är kallt ute för jag får så grymt ont i ryggen så nu vill jag ha värme.. Vi har idag -21 grader men imorse vid 8 var det -25.. Brrr..


En av våra stora fiskar hade dött imorse också :/ Kanske inte så intressant att veta men så himla tråkigt, ingen som dött för oss på så himla länge men så gjorde Thomas rent hela akvariet igår och då dog en. Fattar inte varför.. Tråkigt..


Nej nu måste jag klä på den lille lite och bädda osv innan vi ska åka.


Ha en toppen dag


peace


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

köpe du inte en sån nyss? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback