God kväll.

Kom hem för en liten stund sen, har varit hos Kim och Evelina och kollat på lets dance och tjattrat en massa =) Jonathan slängde jag precis i säng, tror till och med att han hunnit somna, själv är jag också jätte trött efter dagens arbete.. Trodde jag skulle få sluta 3 idag som jag gjort dom andra dagarna men såklart stor matbilen i Gävle på lagning och den måste jag vänta på för jag måste kolla temperaturen på maten och ställa det i kyl och frys så jag fick glatt vänta.. Tyckte jag hade suttit och haft tråkigt halva dagen men fick sitta ända till 4.:( Slängde mig då in i bilen och åkte hem och åt mat sen tog jag en dusch och la mig i sängen en stund med den lille.. Vi somnade såklart och jag vaknade när T. kom hem strax före 19 se drog vi till Kim och Evelina.

Nu ska jag faktiskt som i vanlig ordning somna till Rederiet.. Käraste kommer in och masserar mig när han kollat klart på de han kikar på på tvn.. :D


Satt och kikade runt lite så kommer denna tjej upp och hon är juså sjukt snygg..

Vad tycker ni?




Nu blir det rederiet och gosa med kudden..


GOD NATT OCH SOV GOTT..

peace


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

SÅ JÄVLA SNYGG ÄR HON! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback