Ekonomisk månad!

Ja från och med Onsdag när vi får barnbidrag börjar vår EKONOMISKA månad!!
Jag bestämde mig idag för att se hur mycket pengar vi får över om vi inte handlar någonting förutom mat och sånt behövligt..

 Alltså INGE shopping
INGE skräpmat
INGE krogbesök
INTE så mycket bilåkning i onödan osv.

Detta blir en JOBBIG månad men det är värt det ifall man får någon tusenlapp över..
Det blir även ekonomisk storhandling alltså inte så mycket onödigt!!


Det är så jävla tråkigt i slutet av månaden när man inte har några pengar alls kvar nästan. Och man får se det positivt att kanske nästa månad man då kan göra något roligt om man får undan lite pengar nu..

Var till CVL med Emelie idag också, inte så mycket hände där men ska dit på Onsdag på ett enskilt möte så får vi se vad vi kan komma fram till. Någonting måste jag sysselsätta mig med nu iallafall innan jag blir galen..
Var in en sväng på Ånyo och kikade också men var ju bara en massa krafs, sen skjutsade jag Emelie till Ica så sprang in dit och handlade bröd och creme fraiche.


Har nu precis slängt in klyftpotatisen i ugnen och ska sätta igång med biffen snart, Jonathan får makaroner då han inte äter något med potatis..


Ha en fortsatt toppen dag






peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback