Datorn..

ja igår gick våran laddare till datorn sönder.. Hade en universal laddare som vi köpt på Jula i okt. Åkte in dit idag för att lämna tillbaka den på garantin men då gick det inte på den, vart så jävla förbannad så nu har jag mejlat Julas chef. Va fan om en sak går sönder på ett sätt som man själv inte kan orsaka är det väl klart de ska gå på garantin.

Nej så då fick man ge sig in till Valbo och köpa en ny, fick en av svärmor =D Tack tack tack..Ska städa lite åt henne som tack :D Var iväg och handlade lite med henne också så jag kom väl hem för typ 1 timme sen..


Ska måla lite nu igen så vi blir klar någon gång, luktat färg i lägenheten en vecka nu :P börjar bli lite mycket..


Ha det toppen..


peace


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha va konstigt.. ska du lacka bordsytan sen? jag har hört många målar med båtlack för att det ska hålla bäst! för de kan ju lätt bli repor o sånt på ett köksbord. blev inte att jag köpte färg idag, men imorgon och jag svär jag med fan va pi´lligt men de blir snyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback