Vill ha vår.

Kom hem från Evelina för ca 1 timme sen, varit där och haft det trevligt med lets dance, kebab, chips/dipp och en massa tjatter.. Såklart en envis och trött son =P Nu sover då han som en stock och jag ska också lägga mig i sängen, måste ju hålla mig vaken till T. kommer hem då han inte tog med någon nyckel så det blir väl något rederiet.. (sällan).. Nej men till rubriken då kanske.. Jag vill ha vår nu, vill kunna sätta på mig en vårjacka och lägga undan den här tjocka vinterjackan och börja använda mina Converse, visst gör jag det nu också men fryser ju fötterna av mig..

Men jag får försöka fixa lite vårigt inne iallafall och jag börjar med dessa fina som jag köpte igår







Det vart så fint på bordet i köket, vart lite vårigt iallafall =)


Nej nu kryper jag ner till kojs och kollat på Rederiet...


God Natt och Sov Gott..




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback