Tisdag.

Fick sovmorgon imorse och klev upp runt 10.30. skönt men tyckte iallafall inte att jag kände mig utvilad.. Åt lite och sen åkte vi ner till Evelina och Kim och hämtade en skiva, sen vart det Miroi.. Gick därifrån 14.30 och skjutsade T. till ams och jag och J. åkte vidare till Evelina på en fika.. =) Där vart det Cheesecake och kaffe.. mumsigt..

Väl hemma igen bestämde Thomas sig för ett projekt så jag drog ner till Rusta och inhandlade lite =D Blir att starta projektet idag och hoppas på att det är klart på Torsdag, borde gå ganska fort.. Bjuder på lite bilder när det är klart, tills dess är det HEMLIGT.. Han är ju lite rastlös nu när han håller på och slutar röka..

ska sätta mig och måla klart månbordet idag när J. har lagt sig till kojs.. Tallrikshyllan ska fixas inom kort den också.


Nu blir det diska lite..


kram på er..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback