Pasta röra!

Idag fick det blir pasta röra till mat, har faktiskt aldrig gjort denna variation men det vart jätte gott. Hade kanske kunna haft en smaksatt creme fraiche men nu vet vi de till nästa gång =)





På tallriken ser ni pasta röran, gurka och mitt hemgjorta hårdbröd.

smarrigt, kan äta ihjäl mig av brödet..

Maten är hur enkel som helst.

Recept:

Pasta
140gr bacon
en liten purjolök
en burk majs
2 dl creme fraiche

Koka pasta och bryn bacon så den blir knaprig. Värm upp creme fraichen i en kastrull och ha i hackad purjo, majs och bacon, låt det koka upp en stund. Sen är det bara att blanda ihop med pastan. Hur enkelt som helst. :D

Är någon intresserad av brödet så är det bara att skriva..



Nu har jag precis gjort klart tekakorna, så dags att smaka en :D mumsigt..


peace




Kommentera här!
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

här är det bara bra :) själver?

Postat av: blondstar - ung mamma till max 090605

va gott de lät! det ska vi prova.. jag blir såå glad när folk tipsar om enkla men goda maträtter :)

2010-02-08 @ 08:36:22
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback