Lördag

Idag på fm drog jag hem till Evelina och mötte upp henne och lille Vilhelm. Vi tog en promenad till en loppis som skulle vara med där var det bara skit så vi drog vidare ner på stan till Pingst Kyrkans Biståndscenter och kikade lite, ingen av oss hade varit där förut och shit vad grejor det fanns =)


Fyndade bland annat detta!








En stor plånbok
En gammal sax
Ett vitt lakan till min hissgardin
En korg
Spetsband

sen vart det även.
En skål i glas som det just nu är chips i =)
några små leksaker till J.
Oöppnade rakblad till min rakhyvel =D värsta klippet. 8st för 10:-

Allt detta för hela 88:- Men de bästa fynden idag vart plånboken och saxen..


Blir dit igen på Torsdag em då dom får in nya prylar..


sen drog vi till mamma och åt och umgicks lite och nu är vi hemma och det blir snart en film..


kram från mig!








Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback