Härliga söndag

Jag och Evelina bar iväg till Kungsgården idag då det skulle vara loppis där idag men där var det dött när vi kom fram, så vi drog vidare till Valbo.. Gick omkring och kikade lite där, hittade inte jätte mycket men kom hem med ett par Solbrillor till min samling :P Ett par rayban kopior, en silver bricka och 2 saker till Jonathan =)


När jag kom hem började jag greja lite i köket och T. vart lite rastlös så han gjorde detta


Före:




Efter:




Men hade lite otur så detta hände:





Så imorgon måste jag ringa hyresvärden så dom får sätta dit det igen..
Förstod varför det ramlade ner iaf, måste ju ha suttit sen 70 talet..


Nu är iallafall fläkten och hela köket rent och fint =)
Så skönt när det är gjort och man måste ju inte göra det varje gång man städar heller..

Ska hänga lite tvätt nu sen slappa bara..


Kram kram








Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vad använde ni för färg? jag vill oxå måla kakel, eller helst byta :P o dom där leggingsen med stenar, är de lindex damavdelning?

Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha, ja för jag vill måla men vet fiolksom gjort de o vissa får till de bra medans andra bara blir kladd:P

2010-02-22 @ 09:43:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Snyggt det blev..synd bara att endel plattor trillade lös!



Kram



Ps! Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-egendesignat-vaggord.html



..med chans att vinna ett egendesignat väggord :) Ds

2010-02-22 @ 14:21:01
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback