Fick jobbet =)

Gud så glad jag blev idag när chefen från företaget jag var på intervju hos i torsdags ringde.. Jag fick jobbet och börjar på Onsdag.. Så himla skönt måste jag säga och gång avstånd hemifrån är det också hur bra är inte det..
Hoppas bara jag trivs där men det tror jag..

Idag har jag varit hos svärmor och städat och hjälpt henne möblera och sen efter det vart det städ hemma..
Usch så nu är jag trött..

Ska jobba 4 timmar imorgon också i Kungsgården och börjar 06.45.. Gäsp
men skönt att det bara är 4 timmar..

Nu blir det en dusch och sen rederiet och en skål chips..


Ha en toppen kväll

Kram från mig!


Kommentera här!
Postat av: Anonym

va är de för jobb? vill oxå ha ett! :)

2010-02-15 @ 20:55:20
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

de va jag som skrev ;D

Postat av: Evelina

Grattis igen :)

2010-02-16 @ 06:54:48
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback