Fettis dagen.

klev upp alldeles för tidigt imorse kände jag :/ började jobba 6.45 i Kungsgården, slutade 11.15 och då hem och satt mig en timme sen vidare ner på stan på den där kurs/utbildningen jag går. Var klar ca 15 och då vidare till ams och lämna in papper.. Åkte sen till ica och köpte såna här godingar



Mumsigt värre..


Imorgon kl 10 börjar jag utbildning på nya jobbet, hoppas bara det passar mig nu =)
Tänkter försöka få det att passa mig annars, så skönt med ett jobb och en fast lön..


nej hörrni jag är så sjukt trött så jag kryper ner bredvid kärleken i soffan nu..


kram från mig



Kommentera här!
Postat av: Sofie

Hoppas att du trivs på nya jobbet nu!! :)

Är superglad för din skull!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback