Äntligen fredag

Nu har jag tagit mig upp ur sängen och ska iväg ner på stan på någon föreläsning :/ inte så roligt men måste ju om man ska få nå pengar. Håller på till 12..

Igår var jag på en intervju på ett jobb, hoppas jag verkar intressant, inte världens roligaste jobb kanske men iaf jobba ett tag så man får ordentlig akassa. 

Inte så mycket mer som har hänt faktiskt, Jonathan fick sin vaccin spruta i onsdags och det gick jätte bra, han vart lite ledsen när han fick sprutan men gick över direkt och sen var han hur pigg som helst. Inte klagat nå alls på att han haft ont i armen el så. Han ska ju få sin andra om ca 3 veckor.


Nej nu måste jag dra mig iväg om jag ska vara där 9.30


Ha en toppen fredag


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback