29 Dec

Har ju såklart hunnit lite shopping dom här dagarna :) Vad ska man annars göra som arbetslös ? :P haha..

Måste säga att jag gjort riktiga kap denna gång..





Var hem till bästa Evelina idag också och fikade och bytte klappar :P

Fick dessa fina saker..





Nu tänkte jag krypa ner och sova för imorgon ska det målas och städas här hemma :D
Har hur mycke saker som helst att måla..


GodNatt och SovGott!


Kommentera här!
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Kandelabern ville jag också ha men de var slut - stativet kikade jag också på men blev lite annat istället ;P

Postat av: Sara

jag tänkte oxå åka o köpa kandelabern men nu ser jag att den är slut :( trökigt.

2010-12-30 @ 13:59:22
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: cecilia

du får börja ta med mig när du åker på loppisar:) puss vännen

2011-01-11 @ 08:52:33
URL: http://ceciliahagelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback