Ute fix!

Idag efter utbildningen så hämtade jag lilleman på dagis och åkte hem, tänkte lägga mig på soffan en stund men plockade här hemma istället.. Kollade ut på baksidan och såg en jungel.. haha..

Var bara att ge sig ut dit och börja klippa. Rensade landen och grejade.. Så himla skönt att ha det gjort och fint vart det igen.. Tog mig ut till Förrådet med lite saker då också som stod på baksidan.. Har ju varit så dåligt väder så man har inte orkat hålt på där ute men nu hoppas vi på lite bättre! ja och imorgon var det dags för sista jobbdagen på detta sommarjobb, tråkigt :(


Ihelgen blir det nog lugnt, hade fullt upp hela veckan så blir bara till att spendera tid med familjen och göra något roligt..


Nu ska jag plocka upp lilleman från badet och slänga han i säng :)

kram kram


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback