Tjenixen!

Nu är vi hemma efter en middag hos min faster :) Super gott, grillar med potatis gratäng och massa såser och sallad :D Sen tog vi och åkte in till köpis en snabbis och köpte present till min styvpappa som fyller år imorgon och sen hämtade vi Jonathan som åkte med pappa från min faster.. Var in och köpte godis och cheddar popcorn också som det blir att vräka i sig innan sängen kallar.. Ska jobba imorgon 8 - 12 så man lär väl lägga sig i tid, sjukt trött nu för tiden :/ För övrigt har det inte hänt så mycket, Systeryster har sovit här i 2 nätter och jag jobbade imorse..


Nu ska jag pussa lite på min lillpojk innan han ska sova och sen slänger jag mig i soffan..


Kram kram


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback