Underbara Sol :D

Tog en promenad till Evelina, Kim och Vilhelm innan lunch och fikade lite. T. kom dit också och dom grejade lite med bilen sen vid 2 åkte vi hem och bytte lite kläder på Jonathan då han hade jätte roligt i vattenpölarna ute :P
Sen vidare till biltema, Jula och Citygross :D Vart lite handlat iallafall.. Pappa och Simon kom förbi när vi hade ätit och efter de tog jag en promenad till Evelina igen och lämnade lite saker och drack lite kaffe och nu är jag hemma igen.. Eller jag kom ju hem för över 1 timme sen.. Desperate Housewives är det också men det såg jag på kanal5play förra veckan så jag väntar in Cougar Town nu..

Ja och vädret idag då, kan det bli bättre, så underbart med sol sol och åter sol.. Toppen skönt ute. Hoppas på lika imorgon!!


Blir till att fixa om bloggen nu i veckan också, har ju lite nya kort och så :D


Ha det toppen
kram kram


Kommentera här!
Postat av: cecilia

hej tjejen! :) du som har annonens ute på blocket? jag har skickat ett mejl till dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback