Kväller

Precis kommit ut från duschen, så himla skönt med en varm dusch.. Hade beställt ett par puma skor från Nelly men hade missat ett mejl från dom där det stod att dom var slut, blir såååå less men hittade dom på Junkyard så jag beställde dom därifrån istället, vart 100kr dyrare men skit samma, värt det då jag letat och letat efter dom så länge.. Hoppas dom kommer innan helgen :D

Sålt en hel del på tradera igen också :) skickat iväg lite idag och kommer väl få skicka iväg en del imorgon också.
Just nu ligger det 2 Cupcake burkar ute om det är intressant för någon.. Dessa är det som ligger ute

     

Super söta..

Sorry för röran på bloggen men efter den 17:e ska söta   http://desslikes.com/
hjälpa mig med min bloggdesign :) Jag ska bara försöka få ihop lite bilder och färger jag vill ha tills dess..


Var ut till pappa idag och kikade på vinden efter kläder till J. och fick hem 2 papperskassar med kläder, toppen toppen, så nu hänger det tvätt i hela lägenheten, för jag fick ju tvätta allt efter att det legat där uppe i flera år..


Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på något, ska iväg på studiebesök på ett behandlingshem imorgon, ska bli RIKTIGT roligt.. :D


GOD NATT
kram kram


Kommentera här!
Postat av: d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view.

Ååh vilka fina cupcakes, vart har du köpt de? hur stora är de? Super söta! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback