Korten som mickis knäppte

Ja äntligen har jag tagit mig i kragen och lagt över dom korten på mitt minneskort, vart en heldel bilder, både som vi tog bort och sparade. Jätte nöjd med många kort faktiskt och det händer ju inte så ofta.. haha.. Tänkte bjuda på några kort som jag är väldigt nöjd med..












Några av bilderna =) finns fler på Facebook.
Hoppas på fint väder i veckan så vi kan ge oss ut och knäppa lite mer.

Nu ska jag umgås med sonen innan han ska sova, trodde ju han skulle på dagis i veckan men det är tydligen stängt.. Kommer bli galen!!



Kommentera här!
Postat av: E

Vackra bilder.. Ha en bra dag.. :)

2010-04-05 @ 21:34:38
Postat av: Evelina

Jättefina kort :)

Postat av: Sofie

Men vilka fiina biler :D

2010-04-06 @ 08:38:35
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: elin

Hej, pga flytt så har jag rensat hela min garderob till bra priser.Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-09 @ 21:46:25
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback