Jippi Sommarjobb..

Åh så skönt, jag fick reda på att jag har sommarjobb från vecka 25 - 32 på hemtjänsten :) Så himla skönt.. Kommer jobba 75% vecka 25 - 28 och 50% 29 - 32 kommer också att jobba varannan helg :D Vart så himla glad när jag fick veta.. Skönt också att inte jobba 100% ändå eftersom man ändå vill vara lite ledig under sommaren.. Resten av dagen har bestått av städ och tvätt så nu är det rent här hemma och tomt i tvättkorgen, det är såå himla skönt och det luktar så gott.. Var en kille hit idag också och köpte våra utemöbler eller iaf en uppsättning som vi säljer, har också ett i trä kvar som vi ska bli av med innan vi kan köpa det andra.. Nu började DH. igen så nu måste jag sluta..



Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

i sandviken? jag har inte fått veta nå tider, bara att jag ska få :)

Postat av: Emmy - Mamma till Liam

Vilken hemtjänst jobbar du på? Kram

2010-04-28 @ 00:28:59
URL: http://www.eemmy,blogg.se
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha, men skönt o veta lite iaf :)

2010-04-28 @ 07:38:37
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback