Högbo

Lämnade lilleman på dagis idag 8.30 och sen hem och åt lite frukost
och klädde mig för en promenad runt sjön i högbo :))
Jag åkte till Evelina och så åkte vi i hennes bil dit, Ingen sol idag men var ändå skönt ute och toppen skönt med en lång promenad..
Efter promenaden åkte jag ner på stan och fick lite saker gjorda, sen handlade jag lite och åkte hem..


Dagen har annars inte bjudit på så mycket, bara varit hemma och myst och lagat mat...

Kokt potatis, kyckling och sås som bestod av vispgrädde, kalvfond, salt och peppar, SÅÅ himla gott..
Sallad med dressig som bestod av olja och lime..

MUMSIGT!!


Nu ska jag kika klart på sveriges värsta bilförare och sen lyxfällan :))


kram kram


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback