Högbo

Var iväg till Högbo idag efter att jag jobbat lite på fm.. Har ju börjat idag och städar på Cubus 2 dagar i veckan, trodde det var Siba men hon hade sagt fel, inget mig emot :D Gick runt sjön i högbo och sen fikade vi lite, hade ju med kameran så bjuder på lite kort..















Riktigt mysigt och skönt. Efter det åkte vi till Biltema och Ikea och kikade lite, På ikea blev det en pall till J. en lampa till sovrummet, 2 ljuslyktor till altan och ett parasoll i fyndhörnan och en fot :D Så till sommaren blir det rött ute på altan, har bestämt oss för utemöbler till altan också.. Hoppas det blir köp av det denna månad, vill så gärna ha det fint där ute..


Nu ska jag in i en dusch och sen slänga mig på soffan..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback