God Kväll mina vänner

Nu satt jag mig i soffan för första gången idag typ.. Tog ett bad för en stund sen men före det har det varit full fart hela långa dagen, först dammsög jag lite efter att moster hämtat J. Sen gick jag dit och fikade och tjattrade lite.. När vi kom hem vart jag så himla rastlös så då satte jag igång med att möblera i sovrummet och dammade allt :) Riktigt skönt, sen vart det lite tvättat och sen var det dags för mat. T. kom hem typ 5 med blommor till mig :D Åt lite och sen åkte vi till hemmakväll och hittade 3 filmer på outlet och sen handlade vi hem lite från ica. Nu ska jag göra ordning lite te och macka..


Dagens outfit




Skinnjackan fick åka på idag men solen försvann så liite kallt vart det.


peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback