Dagen..

Idag blev det en slapp fm. :) låg och mös i soffan fram till 12 ungefär. Klädde på oss och gick ut på baksidan och grejade lite sen vid 1 kom mamma och dom på en liten fika medans dom väntade på kusin min som hade dans. När dom hade åkt började jag röja i köket, rensa i skåpen och grejade, bjuder på kort när kameran är laddad. Var ner med lite i källaren och sen tog jag fram möbler till altan, vart ett i trä som jag har med 2 stolar nu när man ändå inte sitter så mycket där ute, ska köpa oss ett nytt som jag hittat på Jula




Detta har jag spanat in på Jula :) jätte fint och skulle passa kanon bra på baksidan tror jag..

Har också tittat på den här :)



Gud så skönt och ligga i den en skön sommardag och läsa en bra bok eller ta en tupplur :)
Blir att införskaffa sig den sen..


Kom hem för 10 minuter sen, tog en skön kvällspromenad hela familjen till affären och hem..


Nu blir det lite chips..

kram kram


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback