1 April =)

Nej nu får denna paus vara slut =)

1 april, ja en riktigt lurig dag :P hoppas bara jag slipper bli lurad men älskar att lura andra :) hihi..

Jag har legat sjuk men nästan 40 graders feber och jätte förkyld sen i söndags men är nu på bättringsvägar =D så himla skönt men däremot så ligger T. nu och är dålig.. Hoppas han slipper feber som jag haft flera dagar nu är jag bara hostig och snorig men det släpper nog snart.. Lilleman är också lite förkyld men han har klarat sig från feber och det är toppen skönt.. Peppar peppar ta i trä!

Det har inte hänt så mycket sen sist, varit på lite kalas och så det gamla vanliga :) Ska på kalas idag också då min kusin fyller år idag.. Han är ett riktigt skämt. HAHAHA.. skämtochsido.. Nu ska jag se till att vi får i oss lite mat innan vi drar oss iväg, typ första gången jag går ut på 4 dagar.. ska bli skönt att träffa lite folk, blir TOKIG att ligga hemma.


Ha en toppen dag



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback