Lördag.. 12.09

Sitter på min framsida nu med massor av saker :P haha..
Har ju gett mig in på att ha en klädloppis..
Hoppas bara det är någon som köper lite kläder..
Behöver bli av med lite för att kunna köpa lite nya fina höstkläder..

Fått ihop 300:- iaf på en timme så det är ju positivt.. Hoppas det blir några hundra till iaf..
Annars gör det ju inte så mycket när jag inte lagt ut varken så mycke tid el nå pengar på att ha loppisen.

Jag har ju inte satt upp så himla många lappar heller så man är väl glad för det som kommer :)
Sitter här och poppar lite musik och bloggar, skulle bara behöva lite sol.. :/ den är på våran baksida för tillfället..


Ska gå in och slänga ihop en sockerkaksdeg nu när det ändå inte är nå folk..

Ha en toppen dag och kika förbi här om ni har lust =)


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback