Höst

Hej hopp..

Ja nu kan man säga att det är höst.. Tycker om hösten för det finns såå SJUKT mycket fina kläder =D
Var in på HM idag efter att vi varit på Fjärran Höjder och badat och jag bara vela handla allting kändes det som..
Vart ett linne, 2 diadem och 4 stoora hårspännen =)
Vart även present till min älskling som kommer hem imorgon..

Vart lite andra grejor till hemmet som jag investerade på stan också,
knäpper lite kort imorgon när allt är på sin plats..


Äntligen har Efterlyst börjat
sitter och kollar på det nu!

HELT sjukt att vi bor i ett sånt här samhälle där man knappt kan gå utanför sin dörr utan att bli mördad eller bortrövad.. Ska det verkligen vara såhär?


Nu ska jag kika färdigt på programmet


Ha det toppen
Kramar


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback