Herregud 14 Barn

Åttlingmammans otroliga liv - i kväll 20:00

Kanal 5 visar dokumentären om Octomom.

Nadya Suleman, 33, eller Octomom, som hon också kallas, har under året blivit en av världens mest omtalade mammor. Efter födseln av åtta IVF-befruktade bebisar gjordes en exkusiv dokumentär om mamman i hennes vardag.

Otroligt nog har Nadya redan sex barn sedan tidigare, är ensamstående och lever på socialbidrag. När dokumentären visades i USA haglade kritiken mot hennes livsval.

14-barnsmamman kan inte annat än att hålla med.

- Jag har förstör mitt och mina barns liv, säger hon i dokumentären. Hur tänkte jag? Vad ska jag ta mig till? Jag kan inte ångra mig för barnen är redan här och jag älskar dem.


Sitter och kollar på det här programmet nu, det är helt stört.. 33 år och har 14 barn.. HUR orkar man..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback