22.21

Sitter nu och kollar på Comedy fight club, verkar ju ganska bra,
aldrig sett de förr och det har ju nästan nyss börjat.


Idag fick hämtade jag ut paket från H&M :P
Skoj.. visste inte ens vad det var i, haha..
knäpper lite kort imorgon och visar..

 Vart storhandling idag också, så nu ekar det inte i frysen och kylen när man öppnar :P
Inte sån stor risk här ändå men..

Nu börjar programmet igen
sen blir det sängen för imorgon är det upp i tid och åka och Gymma med min sjukgymnast
Fortfarande träningsvärk efter i Tisdags..
Märks att man är otränad men inom kort kommer jag nog märka skillnad i ryggen.


Ha en toppen kväll..
Missade Promoe idag också På Slickcity :(
blir väl fler gånger hoppas jag.


Kramar


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback