21.50

Har precis nu avslutat ett tränings pass med Wii Fit =) det är sjukt roligt men JOBBIGT..
Har gett mig in på Yoga och ska nu hålla på med det varje kväll tills min fucking rygg är bra..

Det känns i kroppen efter 5 övningar Yoga om man är otränad.. haha..


För övrigt håller vi på och målar i vardagsrummet..
Skit färg så vi kommer få måla typ 5 ggr.. :/ *arg*

Jobbar också denna vecka och nästa, såå himla skönt
men eftersom man blivit förslappad så är man GANSKA trött på dagarna
så nu väntar en film i sängen och sen sleep.. ZzZzZ

LOVAR att bjuda på lite bilder imorgon, varit Väldigt dålig på det på sista tiden..
Ska införskaffa mig ett minneskort till min kamera så ska det knäppas.. =D
trött på att knäppa med telefon kameran.. Dom bilderna duger väl men blir dålig i mörker..


Nu blir det ett glas vatten och en dusch sen säng

GOD NATT

Kramar.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback