Om möblering..

Idag har det blivit en del gjort hemma. Frostade av frysen på förmiddagen medans lillen var på dagis och sen skulle jag iväg och träna 13.15 TRODDE jag..
12.30 Kollade jag på lappen och då var det 12.45 jag skulle vara där..
Bråttom bråttom och jag som inte hade någon bil..
Cyklade blixt snabbt till svärmor och sen direkt ner, endast 10 min sen.. =)


Efter det hämtade vi han och sen till svärmor igen och drack lite kaffe och snackade lite skit :P
Började möblera men hann inte bli klar..


Vid 17 drog vi iväg till Valbo till Thomas pappa och grattade hans lillebror som fyllt år..
Kom hem ca 20.20 och då var det bara att slänga lill killen i säng och fortsätta möblera..
Skönt med lite förnyelse faktiskt..


Här är resultatet..
Dock har ej några tavlor på väggarna kommit upp än..


       


     



Imorgon ska jag bjuda Sofie på lite lunch här hemma och så ska jag låna svärmors lilla vovve så ska Gordon och hon få leka lite =) Ska bli jätte roligt faktiskt, Var längesen vi träffades nu..


Nu blir det en film i sängen, benen håller på och bränns sönder av datorn i knät.. Ajaj..


God Natt och Sov Gott..



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback