Målade naglar och färgat hår..

Ja precis det har jag gjort idag.

Färgade håret mörkbrunt igen på fm och har precis målat naglarna både på tåna och fingrarna i brist på annat :P
Fingernaglarna fick bli silver med lite dekoration och tånaglarna fick bli "guld"..


Sitter och väntar på att Thomas ska ringa så jag kan åka och hämta han vid Gävle bro men det blir nog inte förrän om tidigast 1 timme antar jag. Sånt jävla krångel, han skulle ju kommit hem tidigare egentligen men,
 ja inte vet jag. Så jag får lov att sätta på den lille kläder och packa in han i bilen..
Synd om han men vad gör man då?


Så nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt
Tänkte först lägga mig en stund men är inte ett dugg trött..


Ja just ja vi har bakat idag jag och min lille sjukling..
Först gjorde jag ordning Dumle kakor och sen gjorde vi stora choklad muffins =)

Muums


Har varit dålig på kort nu men det kommer inom kort lite nya..
Ska ut med Michis imorgon tror jag och knäppa lite kort :P
Ska bli riktigt roligt..


Ha en toppen kväll
Kramar i massor


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback