Dagens händelser

Fick lite sovmorgon imorse, gick upp 10.00.. Sköönt..
Upp och åt frukost sen till svärmor och städade lite, sen hämtade vi den lille på dagis..

Fick hem en del pyssel grejor på posten idag så har satt igång med ett album till Jonathan.. =)

Vid 15.30 åkte jag och hämtade svärmor och Thomas syster och åkte till ikea en sväng, köpte lite glas burkar, sen in på Coop en sväng..

Hem och plockade upp varorna och sen iväg igen och sola med Michis..
Haha såg ut som kräftor båda två efter 16 min..


Nu har vi precis tagit ut en plåt med muffins som Jonathan ska ha med till dagis och bjuda på när dom ska ut på utflykt..


Albumet jag börjat med..




Burkarna jag köpte är klara och fyllda :P

   

Vart ju bra tycker jag =)


Nu blir den en film i sängen..

puss&kram


Kommentera här!
Postat av: Emma

Har oxå hållt på med scrapbooking men tappade insiperationen ett tag.. Svårt att få upp den igen.. Men jättefint album!



Tycker dina skålar var jättefina!



Sov så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback