städ, solning och handlat.

När jag lämnade Jonathan gick jag ner på stan och städade hos Siv var väl klar runt 11 så då togjag mig iväg och solade =)  gick hem sen och var väl hemma vid 12.30 så då var det bara och sätta igång här hemma, hade ju porslin jag köpte igår som jag lära diska.. plockade och grejade här hemma, rensade ut lite till loppisen imorgon också.. Kommer vara TOPPEN mycket grejor kan jag lova.



NU har jag nästan nyss kommit hem från City Gross, var där och handlade lite.. Handlade iaf för typ 600kr så nu har man lite mat hemma, ganska mycket kött så nu klarar man sig =))
Nu sitter jag bänkad framför Desperate H..




Hittade min student skylt på mammas vind.. =))


Var ju hos pappa i Söndags ett tag =)
bjuder på lite kort

   


Nu blir det svulla lite mer chips sen sängen..


GOD NATT

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback