Sjuk (Loppis planering)

Idag har jag inte bidragit med mycket lär jag säga.. Jag och Jonathan låg och mös i sängen och kollade på film till 13.30. Var ju upp och åt lite frukost mellan.. Vi gick till prix en sväng och köpte mini morötter =) Jonathan var ute på baksidan en stund då innan vi gjorde ordning lite nudlar och åt. Fikade lite efter det och Thomas kom hem strax efter 16 så då hade jag börjar med korvstroganoff och ris.. Åt och sen badade Jonathan en stund! Har legat på soffan tills för en stund sen då jag la Jonathan!! Min kära är och köper blöjor och läsk sen blir det ett bad och sen bara soffan.. Kika på någon bra film och sen sängen.. Har ingen ork alls idag =( så jävla tråkigt att vara såhär, man har ju ingen ork till att göra någonting.


Jag och Erica tänkte ha loppis i helgen i lokalen om den är ledig.. Blir mycket i helgen.. Moa ska sova här på fredag till Lördag för mamma och Göran skulle bort, sen jobbar jag lördag och söndag på Sandvik och på lördag vela mamma att vi skulle komma dit och grilla men nog ska vi kunna klämma in en loppis där allt =D måste ju bli av med en massa skit. Hade till och med kunna haft det tidigare i veckan men vi får se hur vi gör =) varken jag eller Erica gör så mycket på dagarna nu ändå..



Nej nu blir det kolla sjukhuset här i soffan under min filt..


Kramar
LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback