Second Hand

Jag åkte och hämtade Sofie vid 11.00 tiden och då åkte vi ner på stan och fyndade lite på Second Hand.. =) Man kan hitta mycket roligt där må jag säga.. hittade det jag letade efter dock ingen stol men ett litet bord .. Sen åkte vi och köpte lite fika och åkte hem till Sofie och fikade lite =) Den lilla håriga Gordon hade Jonathan tjatat om sen jag sa åt han att vi skulle dit idag =P Han och Gordon pussades och lekte och vi drack kaffe åt vanilj munk och tjattrade en massa =D Trevligt trevligt, man måste passa på för om 5 dagar har hon tid för den lilla bebisen och då har hon ju fullt upp med han..





Sådär därär bordet och väskan jag köpte.. Ställde akvariet på bordet och det vart väldigt bra =) Håller på och fyller upp det nu..


Nu håller jag på med Taco Lasagne, Sofies recept, hoppas det blir gott. Jonathan verkar vara allergisk mot Pollen också, skit också men hämtade ut hostmedicin iallafall och jag ska till sjukhuset på Onsdag så får se hur hans hosta blivit då om det inte blivit bättre skulle han få något annat.. Nej nu ska jag duka och äta sen fixa nya akvariet och städa det andra..


Kramar på er

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback