Riktig VÅR =)

Ja det har varit lite dålig uppdatering.. I Torsdags så jobbade ju jag igen i Storvik sen hem och hämta Jonathan och vänta in Thomas.. Åkte till Valbo med datorn men var bara fel på mjukvaran så vi fixade det själv. Handlade lite sen åkte vi till mamma och åt lite och sen kollade vi på majkasen och raketer =D himla fint fyrverkeri i Storvik, riktigt fina raketer.. Åkte hem runt 23.00 och la Jonathan sen blev det bara film för oss i sängen..


1 Maj =) Riktig vår nu.. Igår åkte jag men Jonathan till Högbo och fikade lite med pappa, Lotta och Albin.. Lekte lite i lekparken också, på hemvägen stannade vi till på Bernö, pappa skulle köpa nå rosor och jag kollade efter något att ha på framsidan.. Har en jord fläck där som det inte kommer varken gräs el blommor.. Fick en rosbuske av pappa =D Hoppas nu på att den klarar sig där på framsidan..Grävde ner den igår och köpte gräsfrön och slängde på, på resten av jorden.  Hoppas det blir lite gräs så det blir lite finare där.. Grejade lite på baksidan också medans Thomas startade grillen.. Vet inte om det är nå fel på vår tändvätska för grillen vill inte fungera.. Grann jäveln sparkade ut våran mat också när han gick över våran gräsmatta, han brydde sig inte ett skit heller. Vart så irriterad att jag var tvungen att gå in en stund.. Ska ringa Sandvikenhus på Måndag, han är så jävla dryg när han dricker, man får aldrig vara i fred.. Efter att vi ätit vart det soffan och mös en massa bara, så himla trött.. Gick in i sängen och la oss vid 22 och kollade på film..


Ja och idag har jag städat på Sandvik, börjar bli lite less på att det aldrig finns material. Idag fanns det nycklar till cyklarna iallafall, men kom fortfarande inte in på ett ställe, så det lär ju inte bli städat där inne heller den här helgen... Nu ska jag fixa lite frukost sen ut i solen.. Himla skönt ute..



Ha en Underbar dag allihopa :D


Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback