Ny tatuerad =)

Ja nu var man ny tatuerad och fin =) Jag är så HIMLA nöjd med tatueringen!! Jag var ju förberedd på att det skulle göra jätte ont men faktiskt så gjorde det inte alls så ont som jag trodde..


När vi skulle gå hem så började det såklart att regna och inte lite heller.. Ganska typiskt..
Hämtade Jonathan på dagis och hem till Erica och fixade bilderna  som hon knäppte.



Nu har vi precis ätit och jag ska slänga den lilla i ett bad, han har hela håret fullt med grus..
Så det blir till och skrubba =P haha..
Lotta kommer och hämtar mig när pappa har kommit hem efter 18 någon gång så ska vi åka och handla..


Ha en toppen Onsdag och här kommer lite bilder =D



           



KLAR =D



Här är den jag har på ryggen





Kramar

Kommentera här!
Postat av: Johanna*

skitsnygg!

Postat av: blondstar - snart mamma

snyggt :)

2009-05-27 @ 19:12:06
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sueez

snyggt, härligt gumman :)

2009-05-27 @ 22:11:57
Postat av: Catrin Davidsson

Hej Linda! Jag kom helt random in på din blogg och skulle vilja få kontakt med dig. Har du lust att mejla mig på [email protected], så kan jag ställa min fråga där. Låter lite mysko, jag kan säga att det handlar om en av dina tatueringar. Vi hörs! /Catrin

2011-02-19 @ 14:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback