Mätt =)

Ja nu var man mätt i magen :P vart köttbullar/biff och potatis och gräddsås. Kokade lite broccoli till.. mums
Nu vet jag inte alls vad som händer, sugen på att gå en promenad till idag ja :P
haha lite konstig jag också, verkar inte räcka med 2 timmar redan..


Jag var över till Erica så hon fick kolla mitt hår om jag har löss, Min kusin hade fått det så det är alltid säkrast att kolla, hon hittade ingen som tur var men man vet ju inte, måste hålla koll..
 Idag ska jag fixa mina naglar som jag länge tänkt göra, dom är så ojämna nu!
Är ju några som gått av =(

Fundera på att antingen klippa och fila ner dom och slänga på någon snygg färg eller om jag ska sätta på lösnaglar.
Tycker inte om det men vill ju ha låånga naglar..



såhär ser dom ut nu..


Kom på att jag beställde ju papper från polisen, alltså från belastningsregistret där det står om jag blivit anmäld för något m.m. Vad tror ni det stod??





    

Sådär stog det.. HELT tomt =)


Nu ska jag ta och leka lite med den lilla, funderade även på att slipa lite på cykeln ikväll..


Kramar
LilQute

Kommentera här!
Postat av: Lina

sv; vad bra :) då slipper du ligga sömnlös och fundera då :)



Det är LadyDahmer (
www.ladydahmer.blogg.se) som gjort min design, dock tar hon betalt för att göra designer nu..

2009-05-13 @ 18:37:18
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback