Invigningen!!

Hämtade ju ut datorn idag =) Var också tvungen att köpa två tröjor :P oops.. Även ett par shorts till den lille som han ska få i present på Torsdag =D Ska bjuda på lite bilder på det ny införskaffade men just nu spelar Thomas på min telefon så kan ej knäppa.. Ska försöka klämma in lite kort knäppande imorgon men kan bli svårt, så himla stressigt..


Var på info om invigningen idag kl 18 också.. Ganska maffigt ställe det där (Göransson arenan) himla fräscht invändigt..
Var ju lite nervös inför lördagen med servering m.m. men känns cool lugnt nu =D haha Ska bli så jävla roligt..
Trodde ju vi skulle ha kjol så jag hade ju köpt en kjol men SÅKLART så är det byxor så bara att dra in till valbo i all hast i morgon igen och byta kjolen och leta byxor..



Måste försöka få ihop lite tid att ta mig ner på Sandvik också, kan bli tajt men måste ju, har ingen barnvakt el någonting men lär lösa det.


Nu har jag äntligen satt mig i soffan efter en fullsatt dag!!
Nu blir det kolla klart på Grannfejden och sen sova..



GOD NATT och SOV GOTT


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback