Fullt upp!!

Var ju till sjukhuset och kollade blodtrycket och det såg kanon bra ut.. Hon kollade på min svullnad på axlarna också och trodde förmodlingen att jag inte får tillräckligt med syre, därför jag domnar bort i höger arm och hand förmodligen.. Åkte sen och hämtade Jona som var hos svärmor medans, åkte och hämtade Thomas vid 4, plockade ur skräpet i bilen också eftersom farmor skulle låna den imorgon.. Gick runt på Thomas jobb och kollad lastbilar och traktor med Jonathan =D


    


Sen skjutsade jag Thomas till mamma hans för han skulle låna bilen och vi åkte till farmor och lämnade pappas bil. Thomas kom och hämtade oss och vidare till Valbo.. Släppte av Thomas hos pappa hans och vi åkte till Owe Jansson och fyndade lite =P Jonathan åt världens längsta korv tror ja :P haha


    

Köpte 3 lyktor jag ska ha på altan, en askkopp, salt och peppar gubbar och en nagelborste =D Kollade om stolsdyna till min baden baden men vet ju inte vad det ska vara för storlek så jag lär åka tillbaka när jag mätt stolen.. Åkte sen tillbaka tillThomas pappa och väntade på att Thomas skulle bli klar och sen vidare till köpis en snabbis.. Lämnade kylaren till killen som skulle köpa den också, lämnade in Thomas telefon och köpte 2 nya fiskar.. Dom har bebis sköldpaddor där nu som jag ska köpa när våra yngel blivit lite större, Jonathan vill också ha en sån =D så himla söta.. Köpte mat på Jensas och nu äntligen hemma..


Nyss lagt Jona men han vill inte sova, ligger och skriker.. Ska snart bada och sen blir det faktiskt sängen..


God Natt

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback