Fredag igen =)

Idag åkte jag till Farmor  och hjälpte henne städa ur lägenheten =)
Hon har ju flyttat ner en trapp.. Vid lunch åkte vi till Sandviken och käkade lunch på nå fisk ställe,
kommer ej håg vad det heter men det fick bli pepparlax för min del =D mumsigt..

Åkte från farmor strax efter 15.00 och då hämtade vi Jonathan som var hos Sonja.. Hem och gjorde ordning lite korv och makaroner åt Thomas och Jonathan för jag var fortfarande mätt efter laxen =)
Tog mig en skönt och uppfräschande dusch och nu ska jag snart dra mig till björksätra och kika film
hoppas bara det inte blir regn..


Snart är bilen ihop plockad men förmodlingen så är toppen paj men det ser vi när vi gjort rent odentligen..
Hoppas inte men är nog så =(


Tyvärr har jag inte några bilder idag och nu ska jag dra.


Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback