dålig updt. sorry..

Ja usch nu har jag varit dålig att uppdatera.. sorry.. Haft himla mycket att göra.



Hoppas nu att Sofie får ut den lille idag =)
Han vill verkligen inte komma ut =P trivs inne i värmen..



Idag blir det till och tatuera sig också ska bli skit najs.. =) klockan 12, hoppas det blir bra..
Ja äntligen har jag fått mejl om göranssonska invigningen, har väntat och väntat men igår kom det äntligen så var och shoppade en kjol och lite till tills på Lördag =D Ska bli RIKTIGT skoj..


Bjuder på lite bilder sen, har ju även hunnit med och varit i Borlänge och shoppat.. =)
Var med Erica och Janne dit och kollade på bil så då passade vi på och shoppa lite också.. Hittade en massa men just nu går ju pengarna till tatueringen..


Ska ta och plocka undan lite nu sen äta något och sen duscha..


Ha en toppen dag så återkommer jag när jag är märkt för livet=)



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback