Dålig upd. Sorry

Ja i helgen har det varit dålig uppdatering. sorry för det.. Jobbade i Lördags,
gick bra sen åkte vi till mammsen runt 3 när Marcus kom hit..
Åt gott med dom =) grillat och hasselbacks potatis..
Åkte hem runt 21 och kollade på Eurovision bidragen sen orkade jag inte se mer.
Thomas skjutsade ner moster, Carro och Alex på stan vid 12.


Igår hände typ inte så mycket, var till en kompis igår kväll och kollade på Crank 1 och 2.. TREVLIGT.. Var väl hemma ungefär 23.30 och då väntade sängen direkt, usch så trött jag var!


Idag var vi ut på förmiddagen och satt upp några loppis lappar och var in på ÖB en sväng,
skulle ju gå till svärmor också men då började det regna.. =( tråk väder.

Åker dit när Thomas kommer hem och äter där med dom, orkar inte göra mat idag =P
Ikväll blir det min dagliga promenad, tänkte gå till Björksätra och sätta upp lite loppis lappar..
Ska komma ihåg tejpen idag..


Men får er som läser här så
har jag LOPPIS
på ONSDAG och TORSDAG

Ons: 12.30 - 17.00
Tor 10.00 - 16.00

LOKALEN PÅ KILLINGVÄGEN 16 (VALLHOV) Sandviken

Det kommer vara mycket kläder och hemartiklar som tex. Ljuslyktor m.m.


KOM OCH FYNDA

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback